Reklama świetlna dla Ciebie

Reklama zewnętrzna jest, nazywana również reklamą outdoor lub OOH, jest najstarszą formą reklamy. Stosowana była już dziesiątki lat temu poprzez malowanie napisów i przyklejanie plakatów na ścianach budynków. Ta forma reklamy przetrwałą do dziś i nadal jest skutecznym medium. Przez lata najpopularniejszą formą reklamy zewnętrznej  były neony, które wciąż znajdziemy na polskich ulicach.

Zalety reklam świetlnych

fachowy producent reklam świetlnychNajwiększym atutem reklam świetlnych jest docieranie do odbiorców po zachodzie słońca. Neonu nie trzeba dodatkowo oświetlać, jak plakatów lub banerów. Jest on jaskrawy, kolorowy i łatwy do zauważenia z daleka. Odbiorca takiej reklamy mimowolnie zwraca uwagę na intensywnie świecący się punkt w ciemności. Reklama neonowa jest widoczna bez względu na porę dnia i nocy. Jest to szczególnie ważne, ponieważ dobrze wyeksponowany przekaz jest dobrze odbierany w ciemności. Reklama świetlna jest też tańsza od reklamy radiowej czy telewizyjnej. Pozwala to na oszczędność, która w szczególności przyda się rozwijającym się firmą. Oryginalny, indywidualnie zaprojektowany neon może stać się rozpoznawalną wizytówką naszej firmy. Fachowy producent reklam świetlnych może stworzyć nie tylko podświetlany napis, ale również logo lub grafikę, które staną się dekoracją. Neony wracają do popularności, co można zauważyć na polskich ulicach. Reklama świetlna może przyjąć dowolny kształt, kolor czy rozmiar. Najbardziej klasyczne neony to te wypełnione mieszanką gazów, a wybór dostępnych barw jest ogromny. Za konkretny kolor neonu odpowiada gaz oraz szklana rurka w odpowiedniej barwie. Inną, bardziej energooszczędną formą reklamy świetlnej są neony LED. Jest to tańsza alternatywa dla neonów gazowych, a wybór dostępnych kolorów jest jeszcze większy. Dzięki solidnej oprawie są one odporne na warunki atmosferyczne, dzięki czemu możemy je bez przeszkód zamontować wewnątrz, jaki i na zewnątrz budynków. Kolejnym rodzajem są litery blokowe, w których źródła światła są skierowane na podłoże. Nocą, litery, mają podświetlony obrys – jest to nazywane efektem halo.

Każda wycena projektu reklamy świetlnej jest kwestią indywidualną i uzależnioną od rozmachu projektu. Co więcej, do ich budowy stosuje się różne materiały. Ten oryginalny i dość niezwykle nowoczesny nośnik jest często wybierany ze względu na swoje nieograniczone możliwości, a przede wszystkim elegancję wykonania i spektakularne efekty. Warto zlecić wykonanie kompleksowej usługi – począwszy od stworzenia projektu graficznego, poprzez wykonanie, aż do montażu.