Luksusowe apartamenty w centrum Gdańska

Jestem właścicielem dużej dobrze prosperującej firmy, zajmujemy się programowaniem komputerowym, jesteśmy bardzo znaną firmą na polskim rynku. W tym roku obchodzimy dziesiątą rocznicę naszej działalności, z tej okazji postanowiłem zorganizować wyjazd integracyjny do Gdańska. Uznałem, że to miasto będzie idealne. Gdańsk jest prestiżowym miejscem w Polsce w dodatku ma bardzo ładną architekturę, myślę, że część z moich pracowników nigdy tam jeszcze nie była, dlatego wyjazd tam będzie dla nas wszystkich wspaniałym przeżyciem.

Apartamenty w centrum idealne dla nas

apartamenty blisko centrum w gdańskuZależało mi na tym byśmy mieszkali w samym centrum tego miasta, chciałem by wszystkie atrakcje były, blisko, dlatego też wynająłem apartamenty blisko centrum w Gdańsku. Jako że pojechaliśmy tam całą firmą, dostaliśmy dużą zniżkę. Pokoje okazały się być bardzo eleganckie było w nich czysto i przytulnie. Zostały zaprojektowane w nowoczesnym stylu, moi pracownicy byli bardzo zadowoleni z tego miejsca. Wszystkie apartamenty znajdowały się w dużym luksusowym hotelu, w którym mieliśmy zaoferowane pyszne śniadania. Ponadto w podziemiach hotelu znajdował się wielki basen wraz z wszelkiego rodzaju saunami. Ci, którzy chcieli mogli iść również na przeróżne zabiegi pielęgnacyjne i relaksacyjne. Ja wybrałem się na odprężający masaż, by rozluźnić trochę moje spięte mięśnie. W budynku znajdował się również elegancki klub połączony z ekskluzywną restauracją. Wieczorami chodziliśmy tam porozmawiać przy pysznych drinkach. Udało nam się również zwiedzić nieco Gdańsk, najbardziej podobały mi się długie wieczorne przechadzki po Starym Mieście. Było wczesne lato, więc pogoda nam dopisywała, ani razu nie spadł deszcz. Niektórzy nawet zdecydowali się na kąpiel w morzu, jednak podobno woda okazała się być bardzo zimna. Mi natomiast udało się trochę opalić, już nie jestem taki blady jak wcześniej. Na zakończenie naszego pobytu została zorganizowana wielka impreza w hotelu, w którym mieszkaliśmy. Mieliśmy wynajętą salę we wcześniej już wspomnianym klubie, gdzie bawiliśmy się do samego rana.

Cały nasz wyjazd uważam za bardzo udany, już dawno tak dobrze się nie bawiłem. Dobrze jest czasem nawiązać ze swoimi pracownikami relacje nie tylko zawodowe. Udało mi się zyskać opinie sympatycznego szefa i kolegi. Będę częściej organizował takie wyjazdy, myślę, że wszystkim dobrze to zrobi. Po powrocie jesteśmy pełni pozytywnej energii i gotowi do pracy. Mamy dużo wspaniałych zdjęć z naszej wycieczki, dzięki czemu zapamiętamy ją do końca życia.